Rendszeres olvasók

2010. március 23., kedd

Sikeres csere-március

Tegnap két csomagot is hozott a postás. Megjöttek a Passziós lányoktól rendelt kedvezményes áru anyagaim. A másik csomagban pedig a márciusi cseretárgyam érkezett meg Romániából. Ezt a szépséges koszorút kaptam Anitától . Ugyanilyen szép élőben is :)) Nem én fotóztam, tőle vettem le a képet. Már feltettem a falra, nagyon jól mutat a konyhai boltív felett. Köszönöm szépen Anita, pont ilyenre gondoltam!
Cseretárgyként ezt a tulipános lógókát és az asztali futót küldtem, szerencsére már odaértek a posta jóindulatának köszönhetően.
Remélem, Anita is annyira fog örülni nekik, mint én örülök az ő ajándékának :))

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ennyire tetszik Gina! Biztosíthatlak, hogy a te ajándékod is tetszik nekem! A tulipános díszre mindenképpen vágytam, de az asztalközép is jól fog majd mutatni a húsvéti asztalon. A plusz ajándékokat meg külön köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gina,

    köszönöm szépen az anyagokat, ma megérkeztek, én is viszem a postára a cuccost, tegnap nem értem oda:-(
    A Barátságtakaró kiállítási lehetőségét elfogadnám, így a többiek nevében is:-) Ha nem tudok menni, akkor kérlek szólj Jankának, hogy egyeztessünk majd a szállításról!
    Szép hétvégét: Colette

    VálaszTörlés